REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
W Polsce powstało 800 nowych obiektów handlowych w ciągu ostatnich 20 latartykuł
Pokaż artykuł
W Polsce powstało 800 nowych obiektów handlowych w ciągu ostatnich 20 lat
Od wejścia Polski do Unii Europejskiej na rynku detalicznym powstało ponad 800 obiektów handlowych, co odpowiadało za powiększenie całkowitych zasobów o blisko 13 mln mkw. Sektor handlowy w ciągu ostatnich 20 lat dynamicznie się rozwijał odpowiadając na bieżące potrzeby rynku. Wskazuje na to różnica w udziale poszczególnych formatów w całkowitej podaży, która jest wynikiem zmian zachowań zakupowych i postępu technologicznego.
W Poznaniu trwa rozbiórka jednej z największych galerii handlowych w Polsce [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
W Poznaniu trwa rozbiórka jednej z największych galerii handlowych w Polsce [FILM]
Jedno z największych centrów handlowo-rozrywkowych w stolicy Wielkopolski i w Polsce znika z mapy handlowej. Galeria Malta w Poznaniu jest w trakcie wyburzania. Nieruchomość zostanie przygotowana pod przyszłą, nową inwestycję.
W Poznaniu trwa rozbiórka jednej z największych galerii handlowych w Polsce [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
W Poznaniu trwa rozbiórka jednej z największych galerii handlowych w Polsce [FILM]
Jedno z największych centrów handlowo-rozrywkowych w stolicy Wielkopolski i w Polsce znika z mapy handlowej. Galeria Malta w Poznaniu jest w trakcie wyburzania. Nieruchomość zostanie przygotowana pod przyszłą, nową inwestycję.
firma
Pokaż firmę
Okna Orzechowski
Wielowieś, ul. Słoneczna 2
[śląskie] Aglomeracja Śląska – mocna lokalizacja inwestycyjna z potencjałem rozwojuartykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] Aglomeracja Śląska – mocna lokalizacja inwestycyjna z potencjałem rozwoju
Aglomeracja Śląska przyciąga inwestorów motoryzacyjnych, branżę BPO/SSC, jak również stanowi mocną l...
Potrzeba lokalności kształtuje rynek handlowy w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Potrzeba lokalności kształtuje rynek handlowy w Polsce
Po oddaniu ponad 319 tys. mkw. GLA powierzchni, całkowita podaż w sektorze centrów handlowych na koniec 2022 roku wyniosła ponad 12,7 mln mkw. GLA, a nasycenie powierzchnią osiągnęło 327 mkw. na 1 000 mieszkańców. Rok 2022 zapamiętany zostanie jako rok licznych wyzwań dla branży handlowej. Wojna w Ukrainie, wzrost cen surowców oraz wysoka inflacja miały znaczący wpływ na zmniejszenie wydatków Polaków na zakupy oraz usługi, a co za tym idzie, również na kondycję firm handlowych. Z drugiej jednak strony wielu deweloperów oraz sieci handlowe sprostało tym wyzwaniom i z sukcesem dostosowało się do nowych warunków.
Port Goleniówinwestycja
Pokaż inwestycję
Port Goleniów
Goleniów
Jakie będą trendy na rynku handlowym w Polsce w 2024 roku?artykuł
Pokaż artykuł
Jakie będą trendy na rynku handlowym w Polsce w 2024 roku?
Handel tradycyjny wraca do łask mimo nieustannego rozwoju sektora e-commerce, sieci handlowe rozwijają obszar „entertainment”, przedstawiciele GEN Z kształtują krajobraz handlowy, a na nowe przełomowe otwarcia będziemy musieli jeszcze poczekać – eksperci JLL przedstawiają trendy na rynku handlowym w 2024 r.
[Polska] Przybywa centrów handlowych, brakuje lokali przy ulicachartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Przybywa centrów handlowych, brakuje lokali przy ulicach
W Polsce z roku na rok przybywa powierzchni usługowych, jednak głównie za sprawą dużych centrów i pa...
[Polska] Operacja „modernizacja” – remodeling i rozbudowa centrów handlowychartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Operacja „modernizacja” – remodeling i rozbudowa centrów handlowych
Ostatnie lata przyniosły wiele zmian na polskim rynku handlowym. Klienci zaczęli być bardziej wymaga...
[Polska] Szeroka czy unikalna? Jaka jest oferta centrów handlowych w Polsce?artykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Szeroka czy unikalna? Jaka jest oferta centrów handlowych w Polsce?
JLL bada atrakcyjność i unikalność oferty polskich centrów handlowych i określa atrakcyjność handlow...
[Polska] Najwięcej centrów handlowych powstaje w dużych aglomeracjach i małych miastachartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Najwięcej centrów handlowych powstaje w dużych aglomeracjach i małych miastach
Na koniec 2015 roku funkcjonowało w Polsce 481 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 11 mln...
[dolnośląskie/lubelskie] Rusza budowa nowych parków handlowych w Bogatyni i Kraśnikuartykuł
Pokaż artykuł
[dolnośląskie/lubelskie] Rusza budowa nowych parków handlowych w Bogatyni i Kraśniku
INBAP Fundusz Inwestycyjny Zamknięty Aktywów Niepublicznych, posiadający siedem funkcjonujących obie...
ZPPHiU – czy indeksacja czynszów to więcej pustych lokali w centrach handlowych?artykuł
Pokaż artykuł
ZPPHiU – czy indeksacja czynszów to więcej pustych lokali w centrach handlowych?
Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług (ZPPHiU) zwraca uwagę, że indeksacja czynszów w centrach handlowych ma dwa główne cele: zwiększenie wartości obiektu oraz zabezpieczenie kredytów właścicieli nieruchomości. Oznacza to wprost, że właściciele galerii całkowicie przerzucają swoje ryzyka biznesowe na najemców – którzy nie tylko utrzymują centrum handlowe i pokrywają wszelkie koszty eksploatacji, ale budują markę i wartość każdego obiektu.
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsce
Według najnowszego raportu Trends Radar firmy Cushman & Wakefield, ponad 50% polskich konsumentów spodziewa się, że ich styl życia będzie ewoluował i stanie się skromniejszy. Na trend ten wskazuje już teraz spadający wskaźnik sprzedaży detalicznej, który w 2023 roku może wynieść ok. 5,0%. Czasy szczuplejszych budżetów zakupowych paradoksalnie stanowi szansę rozwoju dla części rynku handlowego i wcale nie chodzi tutaj tylko o segment value, ale również producentów kosmetyków czy marki modowe. Długofalowo natomiast, na znaczeniu mogą zyskiwać koncepty i działania wpisujące się w strategie zrównoważonego rozwoju.
W Polsce jest sporo nowych parków handlowych i miejsce na kolejneartykuł
Pokaż artykuł
W Polsce jest sporo nowych parków handlowych i miejsce na kolejne
Parki handlowe zwiększają potencjał w sektorze i umacniają swoją pozycję na rynku. Rośnie grupa inwestorów realizujących projekty w tym formacie.
Wolt nowym najemcą biurowca Lumen w centrum Warszawyartykuł
Pokaż artykuł
Wolt nowym najemcą biurowca Lumen w centrum Warszawy
Firma Wolt wynajęła powierzchnię biurową w warszawskim budynku Lumen. W efekcie transakcji nowy najemca zaadaptował blisko 900 mkw. Właścicielem i zarządcą biurowca w centrum Warszawy jest Globalworth Poland.
TEDi nowym najemcą Galerii Północnej w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
TEDi nowym najemcą Galerii Północnej w Warszawie
Galeria Północna przyciąga nie tylko marki modowe. Obiekt stawia także na obecność w swojej ofercie sklepów z segmentu value retailers, czyli międzynarodowych dyskontów non-food. W obiekcie zadebiutuje marka TEDi, która stworzy tu swój pierwszy sklep w północnej części Warszawy.
firma
Pokaż firmę
Art&Design Kinga Śliwa
Kraków, ul. Rydlówka 5/102
Stacon TiS Duszak Sp. J.firma
Pokaż firmę
Stacon TiS Duszak Sp. J.
Kadzidło, Ogrodowa 5
REKLAMA